LiberLibelula on DeviantArthttps://www.deviantart.com/liberlibelula/art/Commission-Sonny-and-Latanisha-736668096LiberLibelula

Deviation Actions

LiberLibelula's avatar

Commission - Sonny and Latanisha

Published:
1.9K Views

Description

Heya! Officially, my commissions are closed; I'm only accepting them from aqcuaintances, which is why you'll see a few popping up on my gallery from now on. I also make exceptions for book covers, so if you're writers, come over here! To the rest of you, don't worry; I'll eventually reopen. Just give me a few months :D

So these are two characters from the Spanish novel "Los Apátridas I: la Resucitadora", written by Ester Pablos.

(ESPAÑOL) Sinopsis:

Un hombre se debate entre la vida y la muerte en el desierto del Kalahari. Ha incumplido las normas y ha revivido a quien no debía. Su objetivo es encontrar a una joven resucitadora y activar su don a cualquier precio.

Ocho años más tarde, Latanisha descubrirá de lo que es capaz y, de la noche a la mañana, se verá inmersa en un conflicto que la llevará más allá de los confines de la Tierra.

Perseguida por los hombres de un traficante sin escrúpulos y acompañada por Sonny, un joven apátrida, se dará cuenta de que su protagonismo en ese nuevo mundo que acaba de descubrir es mucho mayor de lo que jamás habría imaginado.

La resucitadora es la primera entrega de Los Apátridas, una trepidante historia en la que el bien y el mal se confunden y donde la ley no siempre es sinónimo de justicia.


(Yes, the guy has really big eyes and a long skull, it was all on purpose XD. Same for the girl with separate eyes. I love drawing alien-looking people!)

Tumblr | Facebook | Twitter | Instagram

Commission - Sonny and Latanisha by LiberLibelula Commission - Armand Luzbel by LiberLibelula
Image size
2246x2653px 1.14 MB
© 2018 - 2024 LiberLibelula
Comments5
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
SupermanLovesAspen's avatar
what happened to his head? ouch